Junior social media managert keresünk!

Üdvözöllek, Leendő Csapattagunk!

Izgalmas időszak előtt állunk a Kiszervezett Marketingnél, és szükségünk van egy lelkes, ambiciózus kollégára, aki segít minket az ügyfeleinkkel való kapcsolattartásban.

Ebben a pozícióban lehetőséged lesz közvetlenül kapcsolatba lépni jelentős hazai cégek vezetőivel, akik nap mint nap komoly üzleti döntéseket hoznak.

Nemcsak a szakmai fejlődésedet alapozhatod meg nálunk, hanem aktívan hozzájárulhatsz ahhoz, hogy együtt még nagyobb sikereket érjünk el.

A Te hozzájárulásoddal az ügyfeleink még elégedettebbé válhatnak, ami kulcsfontosságú a Kiszervezett Marketing  hírnevének építéséhez.

Már alig várom, hogy együtt dolgozhassunk és közösen formáljuk a jövőt!

 

A Kiszervezett Marketingről röviden

A Kiszervezett Marketing csapata elkötelezett amellett, hogy ügyfeleink számára a lehető legjobb online marketing megoldásokat biztosítsa.

Cégünk Google Partnerként nem csak szakértelmet, hanem valódi eredményeket is produkál. Az általunk menedzselt kampányok nemcsak láthatóságot, hanem kézzelfogható bevételeket is generálnak ügyfeleink számára.

Folyamatosan fejlődünk és tanulunk, amit az is bizonyít, hogy kiállítóként rendszeresen részt veszünk az iparág vezető eseményein, mint például a Magyar Marketing Fesztivál, Business Fest, Női Vállalkozók Napja.

Ha csatlakozol hozzánk, egy olyan csapat tagja lehetsz, amely nemcsak a szakma élvonalában van, hanem folyamatosan inspirál és támogat a fejlődésedben.

Küldetésünk

Küldetésünk az ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálása korszerű online marketing eszközökkel.
 
A megszerzett tudást és tapasztalatot folyamatosan beépítve a folyamatainkba egyre magasabb és magasabb szolgáltatást nyújtunk, így emelve a szolgáltatásunk színvonalát.
 
Ezáltal büszkén tudjuk a jelenben és a jövőben is csapatként és egyénenként is mondani, hogy: “A Kiszervezett Marketing csapatába tartozom!”
 
Hiszünk benne, hogy minden vállalkozás számára eredmények érhetők el a marketingtevékenység végzésével, akkor is, ha ez épp nem a mi szolgáltatásunkat veszi igénybe.

Több mint 150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvélemény

Szakmai cikkeink mennyisége talán még a holdról is látszik

0 +

SZAKMAI BLOGCIKK

0 +

WEBOLDAL LÁTOGATÓ 2023-BAN

0 +

CIKKÍRÁSSAL TÖLTÖTT ÓRA

Szakmai rendezvények, amin részt vettünk

XI. Magyar Marketing Fesztivál kiállító

A Magyar Marketing Fesztivál Magyarország legnagyobb, KKV-marketingtrendeket bemutató üzleti fesztiválja.

Üzleti évnyitó a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketing döntéshozóinak, vállalkozóknak! – 2014 óta.

Mindezt 1500+ döntéshozóval, 50+ kiállítóval, 30+ előadóval.

 

Ahol a Kiszervezett Marketing kiállítóként is részt vett az elmúlt 4 év folyamán.

XI. Magyar Marketing Fesztivál előadó

Dávid Ádám, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója és a landing oldalak specialistája, előadást tartott a XI. Magyar Marketing Fesztiválon.

Az előadásban szó volt arról, hogy a weboldalra látogatók elemzéséből folyamatosan egyre több adatot és tapasztalatot tudhatunk meg a mai magyar felhasználók szokásairól.

Ádám a marketing megszállottja 2017 óta, több egyetemen tartott már előadást, többek között: Óbudai Egyetem, BME, BGE, ELTE.

Wolf Gábor: I love előfizetés konferencia

Az I love előfizetés konferenciát a Marketing Commando szervezte.
 
Ezen a konferencián megtanultuk a következőket:
  • Bővítettük tudásunkat arról, hogy ne vevőt szerezzünk, hanem előfizetőt!
  • Hogyan tartsuk meg a tagjainkat hosszú távon?
  • Hogyan kezeljük az előfizetői lemondásokat, azaz mi fán terem a churn menedzsment?
  • Hogyan bővíthetjük az előfizetőink számát?
 
Lesz egy második rendezvény is. Naná, hogy azon is ott leszünk!

Business Fest 2024

Cégünk büszkén képviselte magát a 2024-es Business Festen, ahol kiállítóként bemutattuk a legújabb marketing megoldásainkat. Ez az esemény nem csak a szakmai elismerésünk jele volt, hanem egy remek lehetőség is arra, hogy új kapcsolatokra tegyünk szert és inspirációt merítsünk a jövőbeli növekedéshez.

Most lehetőséged van arra, hogy egy olyan csapat tagja legyél, amely aktívan részt vesz az iparág vezető eseményein, és ahol a kreativitás, az innováció és a szakmai fejlődés kéz a kézben járnak. Ha te is szeretnél olyan környezetben dolgozni, ahol a csapatod támogatása és a folyamatos fejlődés áll a középpontban, ne habozz jelentkezni!

Ahol még találkozhattál velünk

A Kiszervezett Marketing Kft. "ajánlott cég" arany fokozata

Cégünk megszerezte a HVG és a Céginformáció.hu által kiállított arany minősítést, amely garantálja, hogy a bedőlés valószínűsége mindössze 0,3%.

Ez a tanúsítvány az elmúlt három év stabil pénzügyi teljesítményét tükrözi, és folyamatos felülvizsgálat alatt áll. 

Mi lesz a feladatom?

Junior Social Media Managerként fő feladatod a közösségi média kampányok tervezése, végrehajtása és elemzése lesz, valamint a közösségi média platformok napi szintű kezelése.

Feladataid közé tartozik majd az ügyfelekkel, kreatív csapattal és hirdetési szakemberrel való folyamatos kommunikáció annak érdekében, hogy a kampányok időben és a legmagasabb minőségben készüljenek el.

Feladataid közé tartozik majd:

  • Tartalomkezelés: Tartalom naptárak létrehozása, posztok előkészítése és ütemezése különböző közösségi média platformokra (Facebook, Instagram, LinkedIn, stb.).
  • Közösségi média stratégia: Kampányok tervezése és kivitelezése az ügyfél célkitűzéseinek megfelelően.
  • Kapcsolattartás: Folyamatos együttműködés az ügyfelekkel, és hirdetési szakemberrel a kampányok sikeres megvalósítása érdekében.
  • Eredmények elemzése: A kampányok teljesítményének mérése és riportálása, javaslatok tétele a hatékonyság javítása érdekében.
  • Tartalomfejlesztés: Új ötletek és kreatív megoldások kidolgozása a közösségi média jelenlét növelésére.
  • Adminisztráció: Kis mértékű adminisztrációs feladatok, például szerződéskezelés, dokumentációk frissítése.

Részletes útmutatót biztosítunk a kampányok menedzselési folyamatának minden lépésére, beleértve szöveges és videós anyagokat, valamint előre megírt e-mail sablonokat, amelyek segítenek a hatékony munkavégzésben.

Ebben a pozícióban fontos, hogy rendelkezz folyamatszemlélettel, mivel a meglévő stratégiai módszerek folyamatosan fejlődnek, és előfordulhatnak olyan helyzetek, amikor új folyamatokat kell kidolgoznod és dokumentálnod.

Az ilyen dokumentációk későbbi használatra való elkészítése és rendszerezése is a feladataid közé tartozik majd. 

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?

Ha ez jellemző rád, jól fogod érezni magad!

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció...

Milyen embert keresünk?

(szakmailag + emberileg)

Szakmailag ezt kérjük tőled:

Emberileg ezek NEM jellemzőek Rád:

Előnyt jelent a pozíció megpályázásánál:

Mi lesz majd a feladatod napi szinten?

E-mailes kapcsolattartás az ügyfelekkel
20%

A legtöbb idődet emailek írása és megválaszolása fogja kitenni. 
Ezek egyedi kérések és kérdések lehetnek az ügyféltől, aminek esetlegesen utána kell járnod és megválaszolni. 

Marketing asszisztensi feladatok

10%

Szerződések elküldése az ügyfelek számára.

 

Online meetingbe becsatlakozva eligazítani az ügyfeleket, ha elakadásuk van.

Kisebb felmerülő adminisztrációs feladatok.

Folyamatos képzések és vizsgák
10%

Heti illetve havi folyamatos képzéseket és vizsgákat kell tenned. Ezek biztosítják, hogy naprakész legyél az iparági trendekkel és a legújabb értékesítési technikákkal. Minden képzés célja, hogy fejleszd szakmai tudásodat és növeld az eredményességedet. A vizsgák pedig segítenek abban, hogy mérhetővé váljon a fejlődésed, és új kihívások elé állítsanak.

Telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel
50%

Amennyiben gyors választ szeretne az ügyfél, vagy fontos adatra, válaszra van szüksége, akkor az ügyféllel való telefonos egyeztetés lesz szükséges.

Folyamatleírások készítése
10%

Folyamatokban nem szenvedünk hiányt. Azonban mindig lesz olyan folyamat, aminek változtatásra van szüksége. Illetve jöhetnek olyan dolgok is, amikről megfelelő leírást kell készíteni. 
Amint elkezdünk együtt dolgozni, világos lesz, hogy ezt pontosan hogyan és milyen formában várjuk el. A szemlélet a fontos.

Mit nyújtunk, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Home Office minden nap

Nem kell az utazással bajlódnod, kényelmesen, az otthonod kényelméből tudsz dolgozni.
Rugalmas munkaidő
Az időded rugalmasan oszthatod be saját magadnak.
A fő munkaidő az 8:00-16:00 között van, amikor mások is dolgoznak. 
1 személyes csapatépítő esemény évente
Szervezünk közös eseményeket, ahol jól érezzük magunkat, nevetünk és jobban megismerjük egymást személyesen is.

Milyen lehet velünk dolgozni?

Rugalmas munkabeosztásban dolgozunk
Főként az a célunk, hogy az eredmények meglegyenek, nem feltétlenül munkaidőre gyúrunk. Ha hozod az eredményeket, akkor kellő szabadságot tudunk biztosítani neked. Nincs kötelező túlóra, ha mégis nagy ritkán előfordul, akkor mindig számon tartjuk és kiveheted plusz pihenőidőként (nem fogja “benyelni” a cég 🙂 ).

Top szakmai színvonal

Nyugodtan nézz körül a weboldalunkon, nézd meg, hogy mit mondanak rólunk az ügyfeleink. Vedd észre, hogy odafigyelünk a designra, az apróságokra, a szakmánkra meg főleg. Ugyanezt várjuk a csapattagjainktól is!

Pozitívak és gyorsak vagyunk

Nálunk senki sem panaszkodik, mert mindenki tudja jól, hogy a cselekvés fogja megoldani a problémákat. Nem okoljuk a környezetet, hanem megváltoztatjuk úgy, hogy jó legyen! És bizony nem vagyunk lassúak: nyitott és proaktív elmével dolgozunk.

A munkatárs a legfontosabb
Nálunk fontos vagy egyénileg: azt akarjuk, hogy jól érezd magad közöttünk és a munkádban egyaránt. Mindenki fontos és megtisztelt. Érdemi hatással lesz a munkád a cégre, amiért hálásak leszünk.
Ha pedig Te elégedett vagy, akkor az ügyfél is elégedett lesz!

Folyamatos tanulás  és fejlődés

Mi a kapitalista jellegű képzésekben hiszünk, ezért nem csak lehetőséget biztosítunk neked tanulni (könyv, online tananyag, konferencia stb.) , hanem folyamatosan képezéseken kell résztvenned időről időre, azért, hogy a szakmádban folyamatosan fejlődni tudj. Ez neked is és nekünk is jó – ezért biztosítani fogjuk rá az időt és lehetőséget.

Kikkel fogok együtt dolgozni?

Dávid Ádám

tulajdonos
Feladata a cégvezetés amihez annyi dolog tartozik, hogy nem férne ide! 🙂

Úr Georgina

értékesítő
Felméri az igényeket és ajánlatot készít amelyet az ügyfél azonnal megköt.

Szatmári Evelin

projektmanager
Projekteket koordinál és rengeteg ötcsillagos ügyfélvéleményt kér.

Kovács Péter

szövegíró
Vevői igényekre fókuszáló szöveget ír, amitől özönleni fognak a vásárlók.

Száraz Szilárd

webdesigner
Esztétikus, megnyerő és profi arculatot készít akár csak ez az oldal!

A TE NEVED!

junior értékesítő

Kiváló kommunikációddal és önbizalmaddal szerződéseket kötsz!

Néhány kép rólunk

Csak hogy lásd, mi is hús-vér emberek vagyunk

Mi fontosnak tartjuk az elismerést!

Fontosnak tartjuk az elismerést a cégen belül!

Megragadunk minden lehetőséget arra, hogy kifejezzük ezt a csapattagok számára. Akár szóban, akár írásban, vagy jelen esetben egy (aki nagyon ügyes annak több) oklevéllel.

Evelin belső képzésekett végzett nálunk és annak befejeztével egy elismerő oklevelet is kapott a kiváló eredményéért.

Lentebb olvashatod, hogy mit üzent számodra a Kiszervezett Marketinggel való munkáról és a pozíció kapcsán.

Social media managerünk Evelin véleménye

Kedves Leendő Munkatárs!

Szatmári Evelin vagyok, és szeretném megosztani veled a Kiszervezett Marketing Kft.-nél szerzett tapasztalataimat. Már egy éve dolgozom social media menedzser pozícióban, és azóta rengeteget tanultam és fejlődtem, amiért igazán hálás vagyok.

Egyik jelenlegi kollégám ajánlása alapján döntöttem úgy, hogy jelentkezem.

Az első interjú során már éreztem, hogy a social media menedzser pozíció közel áll hozzám és ez az a hely, ahol hosszú távon is eltudom magam képzelni.

Az itt végzett munka nemcsak izgalmas, hanem rendkívül változatos is. Mint social media menedzser, a napi feladataim közé tartozik a közösségi média kampányok kezelése, kreatív tartalmak létrehozása, analitikák nyomon követése és az ügyfelekkel való aktív kommunikáció. Minden nap új kihívásokkal találkozom, ami folyamatosan ösztönöz és inspirál.

A Kiszervezett Marketing Kft.-nél dolgozni valóban különleges élmény. A csapatunk rendkívül összetartó és támogató, mindenki kész segíteni egymást, és megosztani a tudását. A közös célok érdekében szoros együttműködésben dolgozunk, így sosem érzed magad egyedül egy kihívás közepette.

A munkánk során rengeteg lehetőségünk van a szakmai fejlődésre. Számos képzési lehetőséget kapunk, amelyek segítenek naprakészen tartani a tudásunkat a legújabb trendekkel és technikákkal. Az itt végzett munka nemcsak szakmai, hanem személyes fejlődés szempontjából is értékes, hiszen folyamatosan bővítjük a készségeinket és tapasztalatainkat.

Ha szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol értékelik a kreativitást, ahol inspiráló és támogató csapat vár rád, és ahol folyamatosan fejlődhetsz, akkor nálunk a helyed!

Ne hagyd ki ezt az izgalmas lehetőséget!”

Éves csapatépítő - Party Hard

2024 januárban sikeresen megrendeztük az első offline csapatépítő rendezvényünk.

Menetred a következő volt:
1. Csapat fotózás – nem szeretek pózolni… és nem ez a profilom…
2. Közös ebéd – kipukkadok, nem bírok többet enni, na jó de ezt még megeszem
3. Oklevelek átadása – büszkeség, örömkönnyek és egymásraborulás
4. Bowling – dobj Te először…
5. Vizipipabár – apa kezdődik
6. Morrison’s 2 – party hard üzemmód, hajnalig veretés

A következő csapatépítő 2025 január! Csapassuk?

Nehogy lemaradj a lehetőségről!

A beérkezett önéletrajzokat jelentkezési sorrendben dolgozzuk fel, így minél hamarabb jelentkezel, annál nagyobb az esélyed, hogy Te leszel a következő kollégánk.

Ha egy pályázó megfelel az elvárásainknak és korábban jelentkezett, akkor őt választjuk, így érdemes mielőbb benyújtanod a jelentkezésedet, hogy megelőzd a többieket!

Szeretnél velünk dolgozni?

Így tudsz jelentkezni:

1. LÉPÉS – Űrlap kitöltése
Töltsd ki a jelentkezési űrlapot (ne felejtsd el feltölteni az önéletrajzodat és a motivációs leveledet).
2. LÉPÉS – Kérdőív kitöltése
Emailben küldünk számodra néhány kérdést, amelyen keresztül szeretnénk jobban megismerni téged. Kérlek adj ezekre választ, kb. 10 percet vesz igénybe.
3. LÉPÉS – Próbafeladat elkészítése
Lehetőséged lesz dönteni arról, hogy elvállalod-e a próbafeladatot – ha ezt vállalod, akkor 3 napod lesz arra, hogy elkészíts egy rövid, mindössze 1 órát igénybe vevő próbafeladatot.  
4. LÉPÉS – Rövid online interjú
Egy online 15-30 perces interjút tartunk, ahol a próbafeladatot és a megoldásait fogjuk átbeszélni. 
5. LÉPÉS – Felvételi interjú
60 perces interjú során szeretnénk megismerni a személyiségedet, hogy mennyire passzolsz a csapatunkba.

Erre az állásra jelenleg nem lehet jelentkezni. Figyeld a Facebook oldalunkat, mert ott mindenképp jelezni fogjuk, ha ismét nyitott pozíciónk van!

“Nálunk nem csak egy pozíciót kapsz, hanem lehetőséget a fejlődésre és a sikeres karrierre!”

Dávid Ádám
Ügyvezető, tulajdonos

2024 Kiszervezett Marketing Kft. © Minden jog fenntartva!
Impresszum | Adatvédelmi nyilatkozat